Kamperen

Welkom bij de veelgestelde vragen over kamperen op Camping de Norgerberg! Op deze pagina hebben we antwoorden op de meest voorkomende vragen verzameld, specifiek gericht op het kampeeravontuur bij ons. Of je nu een doorgewinterde kampeerder bent of voor het eerst je tent opzet, wij begrijpen dat een goed geïnformeerde start bijdraagt aan een geslaagde kampeerervaring. Verken deze sectie voor nuttige informatie over kampeerfaciliteiten, plaatskeuze, regels en meer. Mocht je verdere verduidelijking nodig hebben of specifieke vragen hebben die hier niet worden beantwoord, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om jouw kampeeravontuur op Camping de Norgerberg onvergetelijk te maken!

Hoelaat kan ik inchecken?

Inchecken is mogelijk vanaf 14:00 uur. Als je een plaats met privé sanitair of met privé sanitair en buitenkeuken hebt gereserveerd, kan het voorkomen dat je hier pas na 15.00 uur gebruik van kan maken. Buiten de openingstijden van de receptie is inchecken ook mogelijk. Dit kan bij het infopunt in de snackbar of door op de intercom naast de receptie te drukken. Wij helpen je graag verder.

Eerder aankomen? Neem een dag van tevoren contact met ons op, als de plaats vrij is mag je gerust eerder aankomen.

Tot hoelaat kan ik uitchecken?

Uitchecken van een kampeerpaats kan tot 12.00 uur. Later vertrekken? Op basis van beschikbaarheid is dit mogelijk. In de laagseizoen periodes kan je een late uitcheck reserveren.

Hoeveel ampère heb ik op de kampeerplaats?

Er is 10 ampère stroom aanwezig op een kampeerplaats. Per overnachting ontvang je van ons 4 kWh gratis stroom. Je ontvangt dus per 7 dagen 28 kWh stroom, verbruik je de ene dag 5 kWh en de andere dag 3 kWh dan is dit gemiddeld 4 kWh per dag en zullen wij hiervoor geen extra kosten in rekening brengen.

4 kWh per dag is vaak bij “gemiddeld” gebruik voldoende. Verbruik je meer dan 4kWh per dag, dan brengen wij dit aan het eind van het verblijf in rekening. Zo kunnen we de standaard kampeerprijs gelijk laten en betaal je niet voor het hogere verbruik van jouw buren. Dit zorgt voor bewustwording en zo dragen wij samen op deze manier ons steentje bij aan het milieu.

In de receptie of bij ons infopunt in de snackbar kunnen wij je ten alle tijde inzicht geven in jouw stroomverbruik. Zo kom je aan het eind van jouw verblijf niet voor verrassingen te staan.

Verblijf je op een plaats met privé sanitair? Dan is 10 kWh per dag inbegrepen.

Is een partytent toegestaan op het park?

Nee, een partytent hoort naar ons idee niet thuis op onze camping en is daarom niet toegestaan.

Mag ik een bijzettentje plaatsen?

Ja, dat mag. Per kampeerplaats mag je kosteloos één bijzettentje plaatsen. Voor het tweede bijzettentje zullen wij kosten in rekening brengen. Onder bijzettentje verstaan wij max 4m2.

Kan ik met een camper komen kamperen?

Jazeker! Met de camper kunt u op alle kampeerplaatsen overnachten. Wij hebben ook speciale campertrekkersplaatsen, deze liggen achter op het bungalow en zijn niet vooraf te reserveren. Op de campertrekkersplaatsen is een stroompunt, vuilwaterafvoer en een waterpunt aanwezig.

De campertrekkersplaatsen zijn het gehele jaar geopend.

Bieden jullie (voor)s seizoenplekken aan?

Nee, wij bieden helaas geen (voor) seizoenplaatsen aan. Klik hier voor onze arrangementen.

Ik heb een ACSI kaart, hoe zet ik deze in?

Het is niet mogelijk om een plaats te reserveren met een ACSI kaart. De ACSI kaart is alleen geldig als je op de bonnefooi aankomt. Daarnaast hebben wij speciale plekken voor het ASCI tarief. Het ACSI tarief is op basis van 2 personen, incl. 4 kWh per dag en excl. de gemeentelijke heffingen. De ACSI kaart is geldig van:
02-04 tot 25-04, 21-05 tot 04-07, 31-08 tot 02-11.

Wil je zeker zijn van een kampeerplaats, dan kan je een plaats reserveren met ons voordeligweg arrangement. Als je 3 nachten of langer bij ons verblijft betaal je ook € 27,- per nacht op basis van 2 personen, incl. 4 kWh per dag en excl. de gemeentelijke heffingen.

Kan ik mijn auto bij de kampeerplek parkeren?

Op de kampeerplaats is het mogelijk één auto te parkeren. Deze mag de gehele vakantie blijven staan. Mochten jullie met meerdere auto’s komen, dan kunnen deze buiten de slagboom geparkeerd worden.

Waar is de WIFI-code te vinden?

Bij aankomst ontvangt je één Wi-Fi code. Met deze code is het wel mogelijk om te wisselen van apparaat. Wil je gebruik maken van een extra code, dan kan je deze aanschaffen bij de receptie of bij het infopunt in de kantine.

Mag ik mijn huisdier meenemen?

Zeker! huisdieren zijn bij ons van harte welkom, mits ze aangelijnd zijn en geen hinder veroorzaken.

Wij hebben geen aparte velden voor honden.

Kunnen wij bij jullie onze gasfles ruilen?

Onderstaande gasflessen zijn te verkrijgen bij de receptie. Wij verruilen alleen lege gasflessen voor gevulde exemplaren. Gasflessen met een verstreken houdbaarheidsdatum worden niet door ons ingenomen. De houdbaarheidsdatum staat door middel van een bedrukking op de gasfles. 

  • DIN 5, 5 kg propaan, groene gasfles
  • Campinggaz 907, 2,75 kg butaan, blauwe gasfles
  • Campinggaz 904, 1,8 kg butaan, blauwe gasfles
  • Benegas professional, 10,5 kg propaan, grijze fles

Heb je een andere gasfles? Dan zou je deze wellicht kunnen opruilen bij de kampeerhal in Roden.

Wat is er aanwezig in de buitenkeuken?

Hier vind je de inventarislijst van de buitenkeuken.

 

Kan je het antwoord op je vraag niet vinden?